راز

به رازهايم حسادت ميکنم..
که چقدر ساده..
باتو محرم شدند



<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت17:00---12 ارديبهشت 1392
.
وقتی تمام احساس دلتنگیت را با یک “به من چه” پاسخ میگیری
“به کسی چه” که چقدر تنهایی …؟
.


زهرا
ساعت12:54---30 فروردين 1392
سرگذشتمان چنین بود ما به دنیا آمدیم، دنیا به ما نیامد[گل]

نسترن
ساعت18:36---18 فروردين 1392
وب خوبی داری
خوشحال میشم به منم سربزنی


نازنین
ساعت21:53---14 فروردين 1392
سلام..
سال نو شما هم مبارک..
ممنون که سرزدی..
بازم بیا وبم..


نیلو
ساعت20:29---29 اسفند 1391
سرباز یادم رفت بگم قالبت تو لوز المعدم

خوشگله ولی اهنگ کم داره


نیلو
ساعت20:24---29 اسفند 1391
سلامت کوووووووووووو؟

قبلنا ادب داشتی دو روز به حال خودت گذاشتمت هاااااااااااااا

چرا شکلکات عصبانی ندارن؟

بعدم کجا اومدی کارم داشتی که من نبودم؟

بعدم مثل مادرشوهرا به من دستور نده ها
میزنم بترکی ها بار اخر باشه
زنگ نمیزنم


masood
ساعت11:28---23 اسفند 1391
slm webe khobi dari dadash khosh hal misham ye sar be manam bezani movafaq bashi

احسان
ساعت11:39---22 اسفند 1391
سلام وبلاگ خوبی داری از مطالبت استفاده کردم ولی برای اینکه بازیدیدت زیاد بشه اید تبادل لینک بکنی
اگر خواستی بامن تبادل لینک کنی به وبلاگم نظر بده که لینکت کنم
ممنونم[گل]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 اسفند 1398برچسب:,

] [ 10:58 ] [ ایمان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه