نامردي

سلام روزگار... چه میکنی با نامردی مردمان..
من هم ..اگر بگذارند
دارم خرده های دلم را
چسب میزنم

راستی این دل

دل می شود ؟

 



<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

نظرات شما عزیزان:

farnaz
ساعت11:47---19 مرداد 1392
ایمان من هنوز همونطوریم من هنوزم دوست دارم ولی رفتارات عوض شده من دوس دارم وقتی باهات درد و دل میکنم تو ارومم کنی نه اینکه بد تر عصبیم کنی من هم دوس دارم باهات باشم بازم تصمیم با توعه اگه منو نمیخوای کات میکنیم

farnaz
ساعت11:21---14 مرداد 1392
سلااااااااااام عشقم گفتم فعلا که قهرم تو ارزششو داری سرت دعوا کنم حتی با خدا با مامانمم فعلا قهرم چون من مغرور تر از این حرفام برم باهاش اشتی کنم عشقم بیخیال عکسو هر وقت اشتی کنم میگیرم عشقممم زیاد هم کار نکن حالت بد میشه عزیزمممممم دوست داشتم الان کنارم بودی بهم میخندیدی واکسن زدم تب کردم خیییلی خنده دار شدم فرید که همش بهم میخنده وااااااااای عشقمممم خیلی دوست داررررررررررررررم خیلی خیلی راستی کی دوباره باهم چت کنیم دلم تنگیده بابا یه بوووووووووووووووووسه گنده ی گندهی گنده ی گنده ی گنده ی گنده از گونتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عاشقتمممممممممممممممممممممم بابای نفسممممممممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 فروردين 1398برچسب:,

] [ 16:44 ] [ ایمان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه